Antidot pentru teledependență


Am remarcat cu detașare faptul că, în ultimele 3 săptămâni, televizorul mi-a acaparat cea mai mare parte parte a timpului liber. În nemulțumirea-mi, am căutat să studiez gradul de dependență resimțit: aproximativ 8% din zi. Enorm!

Stau, în general, de partea anti-dependențelor dar accept unele tabieturi pe care vreau și pot să le exclud din categoria dependențelor.

Așa că, înainte de a mă trezi cântând ”sunt te-le-dependent, teledependent!” am hotătât să renunț temporar la privitul la TV.

Una dintre activitățile suplinitoare în acest sfârșit de săptămână a fost gătitul. Rețetarul aparține, probabil, lui Adi Hădean (site-ul acestuia fiind singurul de profil pe care îl vizitez) cu adaptare în funcție de mijloace.

This slideshow requires JavaScript.

Imediat ce am așezat desertul pe masă, acesta a devenit amintire. Antidotul de azi a funcționat.

Gallery | This entry was posted in Antidot pentru plictiseala, Barfulita literara, Scrieri culinare. Bookmark the permalink.

One Response to Antidot pentru teledependență

  1. Anca Adela says:

    Miami…Pofta buna!

Leave a Reply

