Sfârșit de săptămână


De dimineaţă a răsunat gongul zilei cinci a săptămînii unsprezece. Mereu găsesc dimineţile zilelor cinci, ca fiind dulci şi parfumate. Le simt însorite chiar şi cînd razele se pierd deasupra scutului de nori. Le ştiu acolo şi intrinsec, zâmbesc.

Zilele șase şi șapte răsună a desfrâu. Când înserarea va declara sfârşitul zilei de azi, ştiu că lumea e a mea, oferindu-mi şansa de a face ce vreau, unde vreau. Lumea e a mea şi a cui vreau eu.

Şi-atunci dispun de timpul ce mi-e dat, creându-mi jocuri de copil: mă răsucesc în piruete săpând, de fericire, găuri în pietriş până călcâiul tace bătucit sub greutatea-mi. Gonesc spre natură şi din a noastră-mbrăţişare ţâşni-vor cete de păsărele şi flori de câmp. Culeg noian din ele, împletind cu migală coroane pentru mieii cruzi.

Mă cocoţ în copacul ce mi-a crescut în suflet, şi-mi strig bucuria. Şi privind cum lumea e deschisă-n faţa-mi mă luminez visând. Redau libertatea gâzelor captive păstrând pe retină hora în care s-au prins cu primăvara şi strig în vizuine de vulpi că primăvara a venit în ziua cinci.

Şi las universul să plângă în faţa soarelui pînă când curcubeul coborât la picioarele mele îmi va ghida drumeţia spre capătul lumii.

Gallery | This entry was posted in Scrieri din suflet and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Sfârșit de săptămână

  1. ani miclea says:

    BRAVOO…..SA FII FERICITA SI SA AI MULT,MULT NOROC. CEAU

Leave a Reply

