Cititorului


Cititorule, nu mă critica prea aspru
Căci, nimeni, niciodată, nu poate fi un astru.
Eu dragostea-mi ofer pe-o filă,
Eu mă rotesc în fața ta precum o bilă.
Tu, cititorule, să nu mă lauzi,
Eu n-am nevoie să aplauzi;
Nu vreau a ta compasiune
Și nu caut vreo minune.
Dar citorule, ce poți să-mi dai,
E dragostea pe care-o ai.
Și într-un semn de mulțumire
Îți ofer întreaga mea iubire.
Iubire concentrată-n poezie,
Iubire care-acum e vie.
Gallery | This entry was posted in Poezie, Scrieri din suflet and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Cititorului

  1. Anca Adela says:

    I love the puppy. So sweet!

Leave a Reply

