Gâzele, bietele


Deschiderea ferestrei îmi spune că zilele senine de primăvară par plimbări în crânguri luminoase, stăpânite de păsări şi insecte. Celor dintâi le zăresc rar penajul, chiar şi în încrengătuta golaşă a arborilor. Doar trilurile lor îmi penetrează auzul şi gândul şi mi se încrustează profund în creier. Le rememorez ori de câte ori mi-e dor.

Aici, aproape de mijlocul civilizaţiei, gâzele, păsările şi teii ne dictează o altă realitate. Lumea noastră e cântec şi poezie.

Uneori, în seri târzii de primăvară-vară povestea noastră devine citadină. Aud bruietul maşinii de dezinsecţie de la câteva blocuri distanţă şi-aş vrea ca-n timpul scurt, rămas, să strig gâzelor să fugă. În urma fumului înecăcios, balconul devine un loc al sălăşluinţei veşnice.

 

Share on Facebook

Like this on Facebook

Gallery | This entry was posted in Scrieri din suflet, Viata insectelor and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Gâzele, bietele

  1. Anca Adela says:

    Te invit sa vizionez albunutele din corcodusul din fata geamului meu. Sunt cu miile…

Leave a Reply

