Timpul


Cugetând la trecerea timpului, am găsit că nu e timp pentru asta.

Am găsit deopotrivă că, în urmă cu zece, cinsprezece ani viaţa m-a găsit în ipostaze similare celor de-acum. Împărtăşesc.

Am visat la visul visurilor mele,
Dintotdeauna.
Şi visând, am uitat că
Vremea e aidoma visului: vine, trece.
M-am cuibărit într-o inimă
Şi-am aruncat cheia cunoaşterii.
Am luat cu mine o stea, două, un ciocan şi o creta. Roşie.
Mă înţelegi?
Sunt în inima ta, dacă vrei. Şi sunt cea mai mică minune vie.
Şi stând acolo, bat cu ciocanul în inima ta
colorată cu creta şi luminată de ochii mei, două stele.

Share on Facebook

Like this on Facebook

Gallery | This entry was posted in Poezie, Scrieri din suflet and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Timpul

  1. ovidiu says:

    cand ai scris-o?

    • Tina says:

      Primele doua randuri, ieri🙂
      Versurile sunt din 2000 respectiv 2002; am trisat putin, nu sunt chiar 15 ani de cand le-am scris🙂
      Opinii, pareri?

Leave a Reply

