Evadarea în parc a scriitorului amator


Am fost condamnată de către vreme, la ispăşirea pedepsei de a nu primi mângâierile blajine ale soarelui, preţ de o săptămână. Pot descrie fără greş evadarea mea în natură, precum cea a fetelor la shopping: o mixtură de salturi necontrolate şi pauze scurte.

Aşa s-a întâmplat că am primit cu bucurie olfactiv şi vizual, frumuseţea întâilor flori de primăvară şi a greoilor cărăbuşi de mai.

Am resimţit la fiecare pas energia simbiozelor vietate-natură, parcul îmbrăţişând de la copii îmbătaţi de fericire şi animale supuse, până la adulţi critici sau pensionari cu preocupări distractive.

După câteva guri de aer pe care doar mintea l-a perceput a fi curat, am început să funcţionez optim: păşeam cuminte, în plimbare.

Share on Facebook

Like this on Facebook

Gallery | This entry was posted in Antidot pentru plictiseala, Jurnal de calatorie and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

