Leonce şi Lena la Teatrul Maghiar de Stat


Mâine se împlinesc zece zile de când, în cadrul Galei Premiilor UNITER, s-au remarcat în mod oficial actori ai Teatrului Maghiar de Stat.

Abia astăzi mi-a revenit plăcerea de a viziona unul dintre spectacolele pentru care a fost premiat actorul Gábor Viola, interpretând rolul personajului Valerio în piesa Leonce şi Lena (Georg Büchner).

Cu excepţia fumului care ne-a transpus realmente în decorul poveştii de dragoste dar care ne-a şi zgâriat grumazele ferite până deunăzi de poluare, mi-a plăcut nespus. M-au încântat costumele, personajele, povestea şi interpretarea ei.

La sfârşit, mi-aş fi dorit doar ca palmele să-mi fie mai zgomotoase… Toţi cei implicaţi meritau mult mai mult decât le puteam oferi eu.

Share on Facebook

Like this on Facebook

This entry was posted in Antidot pentru plictiseala, Jurnal cultural, Personaje and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Leonce şi Lena la Teatrul Maghiar de Stat

Leave a Reply

