Scrisoare


Drag cititorul meu,

De când nu ne-am bucurat împreună de simplitatea şi puterea cuvintelor înşirate în scurte fragmente de gânduri, până şi gazonul din creştetul prietenului meu (i.e. Ciupi) a purces a se arăta verde şi neînfricat. Norocul a fost că întâiul fir de iarbă ivit din spatele ochiului de carton, verde, a fost îndeaproape urmat de o coroniţă de ace tinere, rare, care delimitează destul de clar calota “capilară” de restul capului.

Altfel, vremea mea a fost îndestulat apăsată de foarte mici nelinişti cotidiene, care mi-au înceţoşat mintea şi mi-au încuiat pofta de a mă destrăbăla scriind. Mă opresc astăzi în faţa ta, purtând în gând convingerea că vara îmi va găsi degetele încleştate pe vreo tastatură, cu scopul de a-mi satisface pofta de joacă. Şi în joaca mea de a ordona litere bine cântărite, voi regăsi liniştea, farmecul şi parfumul copilăriei, când, cocoţată în vârful vreunui deal sau pe craca vreunui pom, eliberam emoţii, cu pixul, pe hârtie.

Iar tu, poţi citi în cuvintele mele, orice idee ţi-a purta gândul…Şi uite-aşa ne vom întovărăşi, căci cititorului îi şade bine cu cititul şi emotivului cu slobozirea emoţiei.

Share on Facebook

În spatele liniei de tei- Vanturelul
De “vorbă” cu Altcineva
Imaginaţia pierdută
Gand surd
Păsările

Like this on Facebook

This entry was posted in Scrieri din suflet and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

