Fluturi


Intr-o zi am mancat o omida.

Am lasat-o sa se tarasca usor inlauntrul gatlejului, meditand cu atentie la trairile mele. Cand simtem perisorii-i arzandu-mi piepul, aproape urlam de bucuria de-a o fi simtit libera.

De a doua zi am devenit emotiva. Si simteam fluturi in stomac si taceam.

De a treia zi am inceput sa vorbesc; si prin cuvantare eliberam fluturi multicolori, curati si perfecti. Si fluturii erau bucurie si fluturii erau joc si incantare.

Si omida s-a eliberat prin metamorfozare.

În spatele liniei de tei- Vanturelul
De “vorbă” cu Altcineva
Imaginaţia pierdută
Gand surd
Păsările

This entry was posted in Scrieri din suflet, Viata insectelor and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

